Returnarea produselor CRISS&CO JEWELRY STORE
Criss&Co Jelwey Store si-a propus sa multumeasca un numar cat mai mare de clienti. Chiar pe toti, daca este posibil. Insa stim ca acest tel este destul de greu de atins, desi depunem eforturi serioase in acest sens.
De aceea, dorim sa venim in ajutorul celor care, dintr-un motiv sau altul, doresc sa returneze produsele.
Conditiile in care se pot returna produsele sunt urmatoarele:
Daca produsul comandat este diferit de ceea ce v-ati dorit sau va razganditi dupa ce l-ati cumparat, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) aceasta clauza se aplica conf O.G.34/2014, in cazul achizitionarii de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G.34/2014 art.2 alin.7 "consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii de la incheierea contractului."
Inainte de a trimite produsul inapoi catre noi pe adresa Str. Numa Pompiliu Nr. 26, Drobeta Turnu Severin, Mehedinti, va rugam sa sunati la numerele de telefon afisate pe site.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (fara urme ale utilizarii, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) si sa fie insotite de o copie dupa factura de achizitie. Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate de dumneavoastra, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 10 de zile de la primirea returului de catre Bijuterii Criss&Co Jewelry Store. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
Nu pot fi returnate:
- Produsele de timp comanda speciala, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea dvs si a efectuarii platii
- Produsele personalizate la cerere ( produsele gravate, produsele personalizate cu nume sau cu fotogravuri)
Sesizari
Reclamatiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se poate face pe email-ul www.crissjewelrystore.ro Termen de solutionare este de maxim 15 zile de la data sesizarii. Pentru mai multe detalii si informatii legate de legislatia in vigoare puteti accesa Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor
Va asiguram ca vom raspunde la absolut TOATE cererile, reclamatiile, feedback-ul de la dumneavoastra.
Precizari finale
Orice conflict aparut intre Criss&Co Jewlery Store si CLIENTI va putea fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu va fi posibil rezolvarea diferendului va fi de compententa instantelor romanesti.